Nieuwe HLA's...
HĂ© Earl, ik weet dat dit een oude post is, maar ik heb hetzelfde probleem met getik en wil ook de kleptrein schoonmaken, maar ik weet niet zeker hoe ik de tuimelaars van de as moet verwijderen. Kun je me helpen? De werkplaatshandleiding is geen hulp. Zit er een borgring die de uiteinden of iets dergelijks bij elkaar houdt? Bedankt op voorhand.De kleptrein schoonmaken....
View attachment 10969
View attachment 10970
Weer in elkaar....
View attachment 10971
View attachment 10972
Dus......geen foto's van het vullen van de nieuwe HLA's omdat mijn handen nat waren van de olie!! Ik heb ze 's nachts in olie ondergedompeld en ze ook met de hand opgepompt, terwijl ze in olie waren ondergedompeld, en het terugslagventiel aan het einde van de HLA lichtjes ingedrukt, zodat de olie in en uit de behuizing van de HLA wordt getrokken wanneer je de plunjer (het deel dat de klepsteel raakt) pompt.
View attachment 10973
Smeer de behuizing van de HLA in met olie voordat je ze in de tuimelaar plaatst, terwijl je hem draait/roteert terwijl je hem in zijn boring drukt......werkt als een charme!
Welkom op het forum!Hoi, heb je toevallig de spanningsinstelling voor de tuimelaarassemblage of weet je waar ik die kan vinden?