Mazda World Forum banner
61 - 80 of 286 Posts
Żadna ze śrub nie jest typu Torque-to-Yield........dobrze je wyczyść i użyj ponownie! Są już lepsze niż jakiekolwiek śruby zamienne, które można kupić, z wyjątkiem ARP lub podobnych!

Używam Flex Hone o ziarnistości 240 do usunięcia oszklenia cylindra.

Uszczelki FelPro lub Mazda są najlepszym rozwiązaniem......i nie potrzebujesz uszczelki miski olejowej! Mazda używała silikonu do uszczelniania misek olejowych we wszystkich tych silnikach ciężarówek. Używam silikonu Ultra Grey.
Ja również nie polecam ponownego użycia.
 
Również nie polecam ponownego użycia.
Dlaczego?

To NIE są śruby rozciągliwe. Oryginalne, oryginalne śruby Mazda, wszystkie wyczyszczone, są prawdopodobnie lepszej jakości niż większość śrub głowicy z rynku wtórnego, które można kupić do tych silników. Z pewnością nie wyrzuciłbym oryginalnych śrub Mazdy do kosza i nie wymieniłbym ich na nowe śruby głowicy "Made in China", które można zobaczyć w sprzedaży na Ebay!!
 
Discussion starter · #63 ·
Dostałem 2 nowe uszczelki pocztą kilka dni temu. Właśnie wróciłem z wiosennych treningów w Scottsdale. Jestem więc wykończony! Lol Zamierzam zobaczyć, która najlepiej pasuje i znowu zabrać się za budowę.

Earl, widzę na twoich zdjęciach, że zamontowałeś silnik do stojaka silnika od tyłu, jak większość silników podczas pracy. Jednak instrukcja warsztatowa mówiła, że ​​powinien być zamontowany od strony mocowań silnika po stronie kierowcy. Jest więc prostopadły do ​​stojaka. Zdaję sobie sprawę, że jest to po to, aby mieć łatwy dostęp do tylnej uszczelki głównej w celu ponownego montażu. Nie mam zbyt długich śrub, aby zamontować moją od mocowania obudowy dzwonu i nadal mieć dostęp do ponownego założenia płyty tylnej uszczelki głównej. Jak poradziliście sobie z tą częścią montażu? Instrukcja chce, aby koło zamachowe było założone i zablokowane na miejscu, zanim zamontuję koło zębate rozrządu.
Chyba po prostu pytam, jak sobie z tym poradziliście, jeśli w jakiś sposób zablokowaliście wał korbowy, zanim zaczęliście montować rozrząd itp.?
Dzięki!
 
Earl, widzę na twoich zdjęciach, że zamontowałeś silnik do stojaka silnika od tyłu, jak większość silników podczas pracy. Jednak instrukcja serwisowa mówiła, że ​​powinien być zamontowany od strony kierowcy. Jest więc prostopadły do ​​stojaka. Zdaję sobie sprawę, że to po to, abyś mógł łatwo uzyskać dostęp do tylnej uszczelki głównej w celu ponownego montażu. Nie mam zbyt długich śrub, aby zamontować mój od mocowania obudowy dzwonu i nadal mieć dostęp do ponownego założenia tylnej płyty uszczelniającej. Jak poradziliście sobie z tą częścią montażu? Instrukcja chce, aby koło zamachowe było założone i zablokowane na miejscu, zanim zamontuję koło zębate rozrządu.
Chyba po prostu pytam, jak to obejść, jeśli w jakiś sposób zablokowałeś wał korbowy, zanim zacząłeś montować rozrząd itp.?
Dzięki!
Poszedłem i kupiłem 2 różne długości śrub 14 mm, które służą do połączenia silnika i skrzyni biegów... od lokalnej firmy zajmującej się sprzętem przemysłowym. Wydałem też około 75,00 $ (lata temu)! Kupiłem również puste dystanse o kilku długościach, które pasują do śrub, aby oddalić silnik od stojaka silnika, aby zyskać miejsce na koło zamachowe, jeśli chciałem je zamontować, gdy silnik był na stojaku.
Czasami po prostu montuję koło zamachowe po zdjęciu silnika ze stojaka... jak na zdjęciach poniżej. Po prostu opieram silnik na ziemi, gdy jest podłączony do wciągnika i używam śruby i łomu, aby zapobiec obracaniu się silnika podczas dokręcania śrub koła zamachowego do wału korbowego lub dużej śruby koła pasowego.
Image

Image

Zazwyczaj montuję również elementy sprzęgła przed podniesieniem silnika do komory silnika. Przyjaciel pokazuje, jak wkłada swój kapitał własny!
Image

Piwo za dobrze wykonaną pracę!
Image
 
Discussion starter · #66 ·
Dzięki AB Earl. Próbuję zamontować to bokiem, ale jeśli to nie zadziała, pójdę po dłuższe śruby, tak jak zasugerowałeś. Próbuję podążać za instrukcją jak za książką instruktażową, ponieważ to mój pierwszy pełny remont silnika. Jeśli utknę, odezwę się do was. Udało mi się zdobyć jeden z tych tanich klinów koła zamachowego, aby zablokować obrót wału korbowego, więc spróbuję tego, gdy będę na tym etapie.

Zamierzam wrócić do wątku, ale jakiego uszczelniacza silikonowego używasz do tylnej pokrywy uszczelki i miski olejowej itp.? Myślałem o tym czarnym czymś, ale byłem ciekaw, czy macie preferowaną markę/typ itp.?

Jeszcze raz dzięki!
 
Discussion starter · #71 ·
Jeszcze raz dziękuję Earl.... Nic tak jak dobre odtłuszczanie....lol

Dostałem też trochę Ultra Gray i High Temp Red. Oba Permatex. Użyję szarego na bloku i czerwonego na głowicy, jeśli będzie to wymagane, lub po prostu zostanę z szarym dookoła.
Będę publikował zdjęcia z postępów.
 
Nie powinieneś używać czerwonego na niczym, o ile wiem.......Używam Ultra Grey do wszystkich uszczelek, które wymagają uszczelniacza.

Obudowa tylnej uszczelki głównej
Obudowa termostatu
Kolektor dolotowy
Pokrywa rozrządu
ITD.

Uszczelki głowicy Felpro, których używam, są montowane na sucho........doh! Obiad jest gotowy!
 
Discussion starter · #74 ·
O mój Boże, przysięgam, że to 2 kroki do przodu i 1 krok do tyłu dla mnie w tym małym silniku... Założyłem koło zamachowe i dokręciłem je. Przeszedłem do przedniej/rozrządowej części silnika i zdałem sobie sprawę, że zamówiłem 2 łańcuchy wałka wyrównoważającego zamiast łańcucha rozrządu i łańcucha wałka wyrównoważającego. UGH... Całkowicie moja pomyłka.

Czy ktoś potrzebuje łańcucha wałka wyrównoważającego Cloyes 9-4162? Nowy w pudełku?

Więc Rock Auto nie da mi zwrotu pieniędzy, ponieważ minęło ponad 30 dni od zamówienia (moja wina, że zajęło mi to za dużo czasu przy tej budowie). Jutro uderzę do lokalnych sklepów z częściami, żeby znaleźć jeden. Nie jestem optymistą, że będą mieli jeden. W przeciwnym razie Rock Auto potrzebuje 10 dni, żeby mi jeden załatwić... Ugh znowu.

Zakładam więc, że to naprawdę zły pomysł, żeby użyć starego. Pamiętam, że Axle Breaker Earl mówił, żeby NIGDY nie używać ponownie łańcuchów rozrządu... Ufam temu.

No cóż. Na razie jestem w martwym punkcie.
 
DOH!!
Mogę sprawdzić, czy mam nowy w zapasie... Pewnie mam. Wiem, że mam prawie wszystko, żeby odbudować silnik 4x4 G6, kiedykolwiek się na to zdecyduję. Sprawdzę dzisiaj, Josh.
Powinieneś móc dostać jeden z dowolnego krajowego łańcucha sklepów z częściami... Autozone, Advance, O'reilly itp... będą musieli go zamówić, ale zwykle dostają go w ciągu 24 godzin lub mniej. Sprawdź najpierw u nich i daj mi znać... możesz do mnie napisać, jeśli nadal masz mój numer.
 
Wygląda na dostawę 6 kwietnia, jeśli miałbym to zamówić tutaj w Gainesville, FL....

View attachment 11377
Jestem w Phoenix, mamy lokalny magazyn O'Reilly. Sprawdziłem 9-4161 o 7:50 rano i napisano, że jeśli zamówię teraz, to BEZPŁATNA Wysyłka do sklepu z odbiorem do 13:15 dzisiaj. A ich oprogramowanie okazało się w przeszłości poprawne.
Image
[/B]
 
Discussion starter · #78 ·
Jasne, AB Earl, zrobiłem to samo. Nikt tego nie miał w magazynie, ale Autozone miało najlepszą cenę i najszybszą wysyłkę. Będzie tu 4/4 i kosztowało tylko 4,99 za wysyłkę. Rock Auto potrzebowało 10 dni na wysyłkę i kosztowało 10 $... a Advance, NAPA itp. były w podobnej cenie, ale wysyłka trwała dłużej i kosztowała więcej. Więc Autozone.

Po prostu wyczyszczę części i inne rzeczy w międzyczasie. Muszę postawić ciężarówkę na podpórkach i zdjąć koła, żeby zacząć sprawdzać hamulce itp... Dzieciak pomoże w tym wszystkim, kiedy wróci z pracy.

Zawsze jest coś do zrobienia... Po prostu nie mogę uwierzyć, że nie zamówiłem właściwego łańcucha! LOL Cóż. po prostu kolejne opóźnienie.

Dzięki jeszcze raz!
 
Discussion starter · #80 ·
Ok. Czas na zdjęcia!!!

Łańcuch rozrządu na miejscu.
Image

Koło zębate wałka rozrządu na miejscu
Image


Koło zębate wału korbowego, łańcuch wyważający i wałki wyważające na miejscu we właściwych (chyba/mam nadzieję) gniazdach rozrządu.
Image


Wałek wyważający kierowcy
Image

Koło zębate wału korbowego
Image

Wałek wyważający pasażera
Image

Głowica jest na miejscu.
Image


Widok z przodu głowicy na miejscu.
Image


Wałek rozrządu na miejscu
Image


Zaczynam wszystko uruchamiać, ale dowiedziałem się, że niektóre z moich śrub, głównie te na pokrywie pompy oleju, wykazywały pewne rozciągnięcie. Ustawienia momentu obrotowego dla tych śrub są dość niskie, ale kiedy je dokręcałem, niektóre po prostu się obracały. Widziałem, że się rozciągają i zaraz pękną. Więc zamówiłem kilka zamienników.
Straciłem też kilka (szok) w trakcie demontażu, więc i tak musiałbym je znaleźć.

Myślę, że mogę przystąpić do montażu wahaczy itp., czekając na dostawę śrub. A i tak w przyszłym tygodniu nie ma mnie w mieście (do NEW YORK baby!!!!) z powodu wiosennej przerwy moich dzieci. Więc mam czas na zamówienie większej ilości części.

Muszę zdobyć sprzęgło wentylatora i zespół wentylatora. Pierwotny właściciel "przerobił" tę ciężarówkę na wentylatory elektryczne uruchamiane ręcznie za pomocą przełącznika podłączonego na stałe do akumulatora.... super Mickey Moused... Spróbuję wrócić do standardowego, napędzanego paskiem wentylatora.

AB Earl... masz jakieś części do wentylatora, które mógłbyś "oddać"? lol

Dzięki wszystkim za uwagę!
 
61 - 80 of 286 Posts